Hem » Okategoriserade » Som balsam för själen.

Som balsam för själen.

En dag på stan med Sandra var precis vad jag behövde. Loppisshopping, reashopping, thaibuffé, kaffe och skvaller. Och att sen komma hem till trötta och nöjda barn som busat av sig med kusinerna hela dagen är pricken på i. Oj vad man borde ha (ta) egna, barnfria dagar oftare.

Och jag stod och petade farligt nära på ett par Icebugs i Intersport. Men de fick bli kvar på hyllan. Bra för plåmboken…inte så bra för mig.

2 thoughts on “Som balsam för själen.

    • Hoppas du är nöjd med dem. Jag var nog väldigt nära att plocka hem ett par med mig igår. Det fanns just ett par kvar i min storlek…men nej. Nu väntar jag bara på våren och bara vägar 😉

Kommentera

