Hem » Okategoriserade » Run run.

Run run.

Om en stund sticker jag iväg springande till jobbet. Har redan skickat min duschväska med svärmor som också har kvällstur idag. Allt handlar om bra planering, då finns det inga ursäkter för att inte klämma in ett träningspass när man egentligen inte har tid/lust. Och så fort snön började falla där ute så tänkte jag skippa träningen. Jag måste verkligen vara hård mot mig själv för någon bra ryggrad har jag aldrig haft.

Så nu har jag 6,5 km av backträning framför mig. Det är bara upp och ner heeeela vägen till jobbet.

2 thoughts on “Run run.

Kommentera

