Hem » Okategoriserade » Samma sak varje år.

Samma sak varje år.

Alltid den här tiden på året börjar jag längta söderut. Jag är nog lite som Snusmumriken när jag tänker närmare på det. Det är en svår och obotlig längtan. Tidigare om åren har jag alltid lindrat min längtan med en spontan resa. Men nu går det inte i år. Hur vi än försöker så får vi vänta snällt till nästa vinter. Nu sitter jag och plågar mig själv med att se på gamla Thailandbilder. Och  det blir ju inte bättre av att alla reser till Thailand till höger och vänster hela tiden. Jag vill också.

jag o lottaDet är tre år sedan vi var senast i Thailand och det är ännu längre sen jag och Lotta (på bilden) var en månad i Thailand. Hur skönt var inte det?

 

Kommentera

