Hem » Okategoriserade » Foglossning.

Foglossning.

Jag är ingen gymmänniska sådär över lag. Men ibland masar jag mig dit för att springa på bandet om det är för kallt ute. Så det gjorde jag ikväll och kände mig till och med lite extra hurtig. Och ensam som jag var i salen så tog jag tillfället i akt att prova på lite olika maskiner och övningar när ingen stod och flåsade mig i nacken. Och jäklar vad jag kände av min foglossning i en av maskinerna. Jag har inte känt av den på 11 månader. Men fyy vad det ilade och gjorde ont. Jag fick genast flashbacks av mina graviditeter då jag ibland fick gå stelbent som en gammal gumma för att fogarna värkte så. Då var det inte att slänga med benen hur som helst och tydligen är det inte det ännu heller. Damn.

Hur länge efter en graviditet kan man ha foglossning?

4 thoughts on “Foglossning.

  1. Aij saakeli med foglossning 😦 Fii fän! Lider med dig. Det är inte alls ovanligt att man har foglossning ännu ett år efter förlossningen. Vissa kan känna ännu efter det vid vissa rörelser. Jag kan ibland vid vissa jumpparörelser känna hur det ilar till (och då är det över 2 år sen) och i fjol höstas hoppade jag längd vilket jag inte borde ha gjort. Hade ont i flera dagar efteråt.

  2. Jaa yäääk för foglossning! Jag känner också av det ibland. Särskilt när det har varit halt ute och jag går och spänner mig på något konstigt vis. Störande att man inte ska slippa det efter graviditeten. Men bra så har du orsak att inte gymma 😉

    • Ja men de e ju de som e så underlig. För ja ha abolut inte känt NÅGO av de tidigare. Men på gymmet, jessus de ila till. Men som sagt jo, nu slipper jag att gymma på en tid iaf 🙂

Kommentera

