Hem » Okategoriserade » Fullt upp hela dagen.

Fullt upp hela dagen.

Tidigt imorse styrde jag kosan mot Ekenäs för att lämna bilen på service. Fastän det var mörkt och öde njöt jag av bilturen. Njuter nu för tiden av att få köra ifred utan någon som stör från baksätet, lyssna på min musik och dricka kaffe. När jag närmade mig Ekenäs hade det nästan ljusnat och klockan var bara 8. Fina tider.

Sen körde pappa hem mig och stannade här hela dagen. Han och Tomas har bland annat planerat vårt hjälpkök som ska få ett litet lyft  inom kort. Allt material finns hemma men ingen får tummen ur röven och får det fixat. Renoveringen har helt stannat upp här och det stör mig (samtidigt som jag inte orkar göra något åt det heller).

Nu har kvällen gått åt till de vanliga sysslorna och vips så var även den här dagen slut.

Lämna en kommentar