Hem » Okategoriserade » Bra och dåliga nätter.

Bra och dåliga nätter.

Jag har tappat räkningen på veckorna som Liam har sovit dåligt nu. Man vänjer sig konstigt nog och det känns inte så jobbigt som det gör i början. Varje bra natt är en liten vinst och man fokuserar på dem. Onödigt att fokusera på det dåliga fastän det är VÄLDIGT svårt ibland.

Men äntligen kan jag säga att vi har en bra natt bakom oss. Inatt sov han ända till 05.00 förutom en tuttistoppning före det. Då vaknade han och stod och gnällde en stund i sin säng. Sen fick han komma över till oss var han satt och klappade händerna, klappade Hugo och klappade mig en stund. Sen somnade han och sov till 08.00. Det här är nästan för bra och jag känner mig riktigt utvilad för omväxling. Hurra!

Kommentera

