Hem » Okategoriserade » Frånvarorapport.

Frånvarorapport.

Har inte hängt särskilt mycket vid datorn under veckoslutet. Visst har jag haft tid men ingenting direkt att skriva om. Vi har inte gjort ett skit, bara varit hemma. Städat lite smått, ätit mycket gott, varit ute och haft flunssakänningar. En slapp och skön helg. Tid att ladda batterierna. Idag sov jag till 10.30!! medan min snälla sambo steg upp med barnen. Så nu känner jag mig mer än utvilad och hoppas att flunssan håller sig borta.

Nu står två nätter av jobb på tur och sen är jag 10 dagar ledig. Då ska det bl.a. bli Ekenäsbesök så jag får träffa lite släkt och vänner.

Kommentera

