Hem » Okategoriserade » Annars då?

Annars då?

Jag inleder ju mina långledigeter som sig bör med flunssakänningar. Jag blir så innerligt irriterad på att det aldrig kan bryta ut ordentligt utan jag går och känner mig småhängig några dagar och allmänt trött på allt.

Igår var jag på vattenjumppa och det där med att träna senare på kvällen är så inte min grej. sen låg jag där och vände mig i sängen ännu kl.01. Armarna hoppade och det kröp i benen. Måste träna dagtid för att få det att funka.

Och imorgon åker vi till Ekenäs. Stannar till lördagkväll. Ni som vill hänga, hör av er!

2 thoughts on “Annars då?

Kommentera

