Hem » Okategoriserade » Puh.

Puh.

image

image

Pustar ut efter en ännu en hektisk förmiddag. Dagen började så bra med lugna glada barn och vi åt frukost under en filt i soffan alla tre. Sen drog vi iväg till Familjecafe och barnen fick busa av sig. Och jag hann dricka en koppa kaffe och prata.

När vi skulle hem därifrån vet jag inte vad som tog åt dom. Båda gallskrek och sprattlade när jag skulle spänna fast dom i bilstolarna. Jag var helt svettig trots den kalla blåsten. Sen gnällde dom i kör hela vägen hem. Jag satt och räknade till tio om och om igen. Vilket jag gör ganska ofta nu för tiden känns det som.

Väl hemma petade dom bara i lunchen och somnade som två klubbade sälar snabbt där efter. Snälla rara barn vad ni kan vara intensiva ibland. Nu måste den här morsan lugna ner sig med en kopp kaffe och några kex. Att det inte är godisdag struntar jag blankt i. Så det så!

Kommentera

