Hem » Okategoriserade » Sockersuget.

Sockersuget.

Ifall ni undrar så tampas jag fortfarande med mitt enorma sockersug. Det kan verkligen vara tärande. Jag har varit en riktig monstermorsa hela veckan utan socker. Vilket skithumör alltså.Men jag ser ljuset i tunneln. Igår hittade jag en gömd godispåse i en byrå och tänkte att jag äter en i smyg. Jag stoppade en karamell i munnen men spottade genast ut den. Alltså jag är så skrattretande. Vem lurar jag när jag står där och smygäter i byrån? Haha.

2 thoughts on “Sockersuget.

  1. Haha det där låter så bekant! Jag kunde däremot inte spotta ut 😛 Jag förstår bara inte då tre veckor gick bra men sen kom det grymma suget plötsligt tillbaka och så sket det sig. Jä*la socker.

Kommentera

