Hem » Okategoriserade » Sova sig lite.

Sova sig lite.

Vår annars väldigt morgonpigga Liam har nu två morgnar i rad sovit till 7.40. Och det är sovmorgon som heter duga det ska ni veta. Det är obeskrivligt skönt när förmiddagen plötsligt är 2 timmar kortare. Och missförstå mig inte, jag älskar verkligen att spendera tid med mina barn. Men de där morgontimmarna mellan 06-08 spenderar jag hellre med min säng. Det har varit en mycket mindre zombielik mor som har klivit ur sängen de senaste dagarna. Mera sånt tack! (Men bara för att jag nu skrev det här vaknar han säkert åter igen långt före resten av världen imorgon…)

Kommentera

