Hem » Uncategorized » Liam två och ett halvt.

Liam två och ett halvt.

InstagramCapture_e5170c29-2836-47eb-b9b3-fac482330796_jpgWP_20140813_001

WP_20140917_021

Liam två och ett halvt år. Så älskvärd. Så rolig. Så utmanade att man vill slita sitt hår tusen gånger om dagen. Så full av liv och egen vilja. Han har de klaraste blåa, snälla, spralliga ögonen jag sett. Han är aldrig stilla förutom när han sover. Det har han aldrig varit. Från att han första gången vände sig från rygg till mage när han var 4 månader så har det rullat på. Aktiv räcker knappt för att beskriva honom. Men allt han gör gör han med endera envishet och jävlaranamma eller glädje och bus. Det blir aldrig tråkigt runt honom. När han vid läggdags om kvällarna sträcker upp sina små armar och säger ”mamma, ässka mig” så fylls man av ren och skär lycka varje gång. Hur genom trött man än är så fylls av ny kraft till följande dag och växer som människa. Han får mig varje dag att känna mig som en stark och bra mamma. Min Liam!

Kommentera

