Hem » Uncategorized » Vinterfunderingar.

Vinterfunderingar.

Jag vet inte om jag gillar att vintern är på kommande eller ej. Samtidigt som jag längtar efter knastrande snö under kängorna och rimfrost i håret så inser jag att det innebär en massa jobb. Igår kväll krattade vi och klippte största delen av gården så nu kan snön komma. Och passligt imorse var det bara en plusgrad när vi vaknade. Plockade motstridigt fram fleecar, yllehalaren, vinterhandskar och kollade av läget med skor och halaren. Konstaterade att båda barnen behöver nya vinterkängor och Liam en ny halare. En giltig orsak att åka på en shopping runda snarast. Såg att Kappahl har -25% på ytterkläder denna vecka. Den här skulle vara ett snyggt alternativ tycker jag.

Kommentera

