Hem » Uncategorized » Mega tröttheten slog till.

Mega tröttheten slog till.

Let it go

Jag ha klarat mig ganska smärtfritt hela hösten utan att trilla dit. Vi har krigat oss igenom 4 veckor av influenssa utan att trilla dit. Vi har klarat regn, gegga, skitiga hundtassar, skitiga kurakläder, skitig bil, mörker och kyla utan att trilla dit. Ända tills nu. Några dagar innan Feicias 4-års kalas i helgen så trillade jag dit med besked. Tröttheten och vinterdeppen slog mig med en stekpanna i huvudet, sparkade mig i magen och backade över mig med en lastbil. Jag sover som ett spädbarn och får ingenting gjort. Asig feelis kan jag lova. Man borde aldrig göra så optimistiska beslut som att bjuda in till Frozen kalas i slutet av November.

Kommentera

