Hem » Uncategorized » Vårt lilla syskon.

Vårt lilla syskon.

image

Här är hen. Vårt lilla knyte som beräknas komma i mitten av mars. Vårt tredje lilla mirakel. Har lite svårt att tänka mig att vi skall snart vara trebarns föräldrar. Det känns både spännande och lite skrämmande. Har vi tagit oss vatten över huvud? Men då den där barnalängtan är så stor, så stor…

Felicia och Liam är helt upp i affärerna över det här. Sen vi berättade för dem att de skall få ett litet syskon så har det varit många funderingar på det ena och det andra.
Liam fascineras mest över att maten kommer genom navelsträngen medan Felicia är väldigt fundersam över HUR i all sin dar fröet har kommit in i min mage.
Varje kväll läser vi boken Jag skall få ett syskon och pratar. Deras funderingar tar aldrig slut.

Så detta har upptagit all min energi och alla mina krafter de senaste månaderna. Men mera om det i ett annat inlägg. I nuläget ville jag bara dela den här saken med er.

Kommentera

