Hem » Uncategorized » Att komma ikapp.

Att komma ikapp.

Vilket välbehövligt veckoslut. Ledigt i tre dagar. På lördag var det bara jag och barnen hemma. Vi var ute i 4 timmar och till barnens stora glädje besökte vi bland annat Lejonparken. Sen hade vi myskväll med film och godis.

image

Imorse vaknade vi hela familjen hemma och det första Liam undrade var att vem far på jobb idag? Glädjen hos barnen då vi fick svara ingen var obeskrivlig. De är inte bortskämda med att vi alla är hemma en hel dag. Det känns ibland så tragiskt att jag får ont i hjärtat. Men snart blir det ändring på det.
Resten av dagen har vi röjt och fixat här hemma i alla knutar. Huset har minst sagt blivit lidande senaste tiden. Det har inte funnits tid för det. Men nu känns här hemtrevligt igen en stund.

Nu ska vi avsluta den här sköna söndagen med bastukväll på barnens begäran. Sen tänkte jag börja kolla på Modus på Tv4 och äta mina sista marknadslakritsar. Söndag i mitt hjärta.

Kommentera

