Hem » Uncategorized » Den värsta sortens sjukstuga.

Den värsta sortens sjukstuga.

image

Ja ni ser säkert vad det handlar om. Jo spysjukan. Så vidrigt och jag avskyr den så. Ännu är det bara Felicia som har drabbats. Liam har feber och hosta så kanske han klarar sig undan med det. Jag ber att även jag klarar mig. Magsjuka som höggravid är nog inget jag vill uppleva.

Det enda positiva i det här eländet är att jag inte behöver vabba med barnen eftersom jag redan är sjukledig från mitt jobb. Så de får vara hemma hela veckan och vila upp sig riktigt ordentligt.  Passligt med hårda minusgrader ute också så behöver man inte harmas på att inte slippa ut. Så vi sitter inne och eldar, pusslar, ser på film och läser böcker. Helt okej så här också.

Kommentera

