Hem » Uncategorized » Lojo BB.

Lojo BB.

Var idag på en svenskspråkig rundvandring på Lojo BB. Och oj,oj vet ni hur jag blev positivt överraskad. Vet inte om jag direkt hade några förutfattade meningar eller förväntningar men jag fick så positiv fiilis att jag skulle ha velat checka in genast och börja föda. Eller be om att få hyra in mig tills det är dags.

Utrymmena är ju rätt så nyrenoverade och hela förlossningsavdelningen samt BB var så snyggt och fräscht. Nu har ju jag visserligen endast erfarenhet av TYKS, och inget illa om det, men det här slog nog TYKS med hästlängder. Hela avdelningen kändes hemtrevlig och mysig och utrustningen såg ny och proffsig ut. T.ex. så fanns det badkar i alla tre förlossningssalar var av ett stort som man även kunde föda i.

Så nu gäller det bara att hålla den här lilla bebisen på insidan ännu 1,5 vecka, alltså till vecka 35, så att vi får föda i Lojo. Efter detta besök vill ja absolut inte förlösa mitt barn på nån annan plats.

3 thoughts on “Lojo BB.

Kommentera

