Hem » Uncategorized » En tisdag som alla andra.

En tisdag som alla andra.

Inget nytt med denna tisdag. Dagarna löper på. Idag gick i ett huj som vanligt med 2 timmar tupplur på soffan,  middagsstök, musiklekis, kvällsmål och Farmen på tv. Ingen bebis verkar vilja komma ännu. Jag känner i princip ingenting.
Imorgon skall jag i alla fall till läkaren så hoppas på att det eventuellt skulle sätta lite fart på det hela.

Jag mår rätt så bra nu och har egentligen inga större problem med att vara gravid. Men jag går och grubblar på så mycket och oroar mig för att något skall hända babyn där i magen. Så skönare skulle det vara att han hen på utsidan att få sköta och rå om.

Längtar gör vi som tokar alla fyra men den som väntar på något gott sägs det ju… Vecka 39+1 idag.

Kommentera

