Hem » Uncategorized » Seg innedag.

Seg innedag.

Liam har feber. Jag har snuva. Maja sover dåligt (vilket är helt i sin ordning visserligen). Felicia har precis tillfrisknat från sin flunssa och är full av energi.  Och Tomas är i Helsingfors och springer Though Viking.

Så vi har  alltså en ofrivillig innedag.  På förmiddagen tyckte jag ännu att det var ganska skönt med en slö lördag i pyjamas. Men nu börjar rastlösheten krypa på. Och dessutom börjar solen titta fram. Provade gå ut med Felicia en stund på gården men då vägrade Liam vara ensam inne för han VET att det finns en orm under kylskåpet. Jag är inte alls gjord för att sitta inne en hel dag.  Usch! Måste ta mig ut på en länk med Felicia bara Tomas kommer hem tror jag bestämt.

Nu kaffepanna nummer två för idag!

One thought on “Seg innedag.

Kommentera

