Hem » Okategoriserade » Högholmen.

Högholmen.

Vi var ju på Högholmen för en vecka sedan men först nu har jag hunnit sätta fotona till datan. Ja vad ska man säga om det besöket… Kanske det funkar med en pigg 1 ½ åring men inte med en som inte sovit någon dagssömn. Så där satt Felicia i sin kärra och halvsov och jag sprang omkring som en tok och pekade ”där, ser du lejonet”, ”oj vad lejonet ryter”, ”se, tigern sover där bakom busken”, ”oj vilka söta björnar”. Men ingen reaktion förrän hon såg en FISKMÅS på en lyktstolpe. Då utbrast hon lyckligt ”dääääää”. Jahaja, tänkte jag. Sen föll hon och skrubbade upp ansiktet. Och det var vårt Högholmen besök det. Kanske det var fel tid att komma dit 13-tiden? Kanske det var fel tid på året? För varmt? Djuren var i vilket fall som helst super sega. Bara sov och sov om de ens orkade masa sig ut ur sina hus. Men en riktigt trevlig dag hade vi i alla fall med min brors familj.

Mitt sällskap för dagen. Felicia, min bror, Olivia och Heidi (eller Anna från Solsidan, hon är helt en kopia).

Trädjuren på vägen ut till Högholmen var mycket intressantare än de riktiga djuren enligt Felicia.

Trött och sönderskrubbad tjej men glad ändå.

Lämna en kommentar